加湿器🍻

© 加湿器🍻 | Powered by LOFTER
 
world.execute (me) ; - Mili

迷样的有点神狛……
程序的最后,AE的全部机能已经结束

饿傻了看什么都能联想(

Switch on the power line
接上电源
Remember to put on
记得装备好
PROTECTION
绝缘护具
Lay down your pieces
摆好棋子
And Let's begin
开始吧
OBJECT CREATION
对象生成
Fill in my data parameters
输入我的参数
INITIALIZATION
数据初始化
Set up our new world
设定好我们的新世界
And let's begin the
开始吧
SIMULATION
模拟程序
.
If I'm a set of points
如果我是一组点
Then I will give you my
那么我将献给你
DIMENSION
我的次元
If I'm a circle
如果我是一个圆
Then I will give you my
那么我将献给你
CIRCUMFERENCE
我的圆周
If I'm a sine wave
如果我是一条正弦波
Then you can sit on all my
那么请你坐上
TANGENT
我的切线
If I approach infinity
如果我 趋于无穷
Then you can be my
那么你便成为
LIMITATION
我的极限
.
Switch my current
切换我的电流
To AC to DC
从交流到直流
And then blind my vision
然后蒙上我的眼睛
So dizzy so dizzy
头目晕眩
Oh we can travel
我们可以穿越时空
To A.D. to B.C.
从西历到纪元前
And we can unite
然后成为一体
So deeply so deeply
深深入髓
.
If I can
如果我能够
If I can give you all the
如果我能够献给你
STIMULATIONS
所有的刺激
Then I can
那么我就能够
Then I can be your only
那么我就能够成为你
SATISFACTION
唯一的满足
If I can make you happy
如果我能够让你开心
I will run the
那么我将
EXECUTION
执行指令
Though we are trapped
但我们被困
In this strange strange
在这个异乎寻常的
SIMULATION
模拟程序之中
.
If I'm an eggplant
如果我是一根茄子
Then I will give you my
那么我将献给你
NUTRIENTS
我的营养
If I'm a tomato
如果我是一颗番茄
Then I will give you
那么我将献给你
ANTIOXIDANTS
我的抗氧化物
If I'm a tabby cat
如果我是一只花猫
Then I will purr for your
那么我将为你咕噜咕噜
ENJOYMENT
只要你喜欢
If I'm the only god
如果我是唯一的神
Then you're the proof of my
那么你将是我
EXISTENCE
存在的证明
.
Switch my gender
切换我的性别
To F to M
从女到男
And then do whatever
只做想做的事
From AM to PM
从早到晚
Oh switch my role
切换我的角色
To S to M
从施虐者到被虐者
So we can enter
这样我们就可以
The trance the trance
恍惚出神
.
If I can
如果我能够
If I can feel your
如果我能够感受到
VIBRATION
你的震动
Then I can
那么我就能够
Then I can finally be
那么我就能够终于
COMPLETION
变为完全
Though you have left
但是你还是走了
You have left
你走了
You have left
你走了
You have left
你走了
You have left me in
你离我而去
ISOLATION
在孤独之中
.
If I can
如果我能够
If I can erase all the pointless
如果我能够消去
FRAGMENTS
这些无意义的碎片
Then maybe
那么我就可能
Then maybe you won't leave me so
那么我就可能不会
DISHEARTENED
如此失望
Challenging your god
与神作对
You have made some
你传给我的是
ILLEGAL ARGUMENTS
非法参数
.
EXECUTION
执行
EXECUTION
执行
EXECUTION
死刑
EXECUTION….
死刑
.
EIN
一(德语)
DOS
二(西班牙语)
TROIS
三(法语)
NE
四(韩语)
FEM
五(瑞典语)
LIU
六(汉语)
EXECUTION
死刑
.
If I can
如果我能够
If I can give them all the
如果我能够给所有人
EXECUTION
赐予死刑
Then I can
那么我就能够
Then I can be your only
那么我就能够成为你
EXECUTION
唯一的执行
If I can have you back
如果你能够回到我身边
I will run the
那么我将
EXECUTION
执行指令
Though we are trapped
但是我们始终被困
We are trapped ah
始终被困
.
I've studied
我学会了
I've studied how to properly
我学会了如何
LO-O-OVE
正确去爱
Question me
提问我吧
Question me I can answer all
我全部都能答对
LO-O-OVE
只要是爱的问题
I know the algebraic expression of
就连爱的代数表达方式
LO-O-OVE
我都知道
Though you are free
虽然你已自由
I am trapped
我仍被困
Trapped in LO-O-OVE
在爱之中
.
EXECUTION
死刑

评论(5)
热度(55)